remaja

DISCUSSION ROOM TO DISCUSS ALL ABOUT TEENAGERS AND ALL THEY NEED.
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 PENGALAMAN REMAJA ANDA

Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 36
Registration date : 2008-04-03

PostSubject: PENGALAMAN REMAJA ANDA   Thu Apr 03, 2008 12:54 pm

Mesti semua di antara kamu pernah menjadi remaja.,.,. jadi kongsikan bersama pengalaman2 remaja anda.. Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://remaja.societyforum.net
rishzasal
UPSR
UPSR


Number of posts : 1
Registration date : 2008-04-03

PostSubject: Re: PENGALAMAN REMAJA ANDA   Thu Apr 03, 2008 1:24 pm

kenangan paling best.. sweet 17.. panas....
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 36
Registration date : 2008-04-03

PostSubject: Re: PENGALAMAN REMAJA ANDA   Thu Apr 03, 2008 1:25 pm

rishzasal wrote:
kenangan paling best.. sweet 17.. panas....

tak kan panas mcm tu jer.. citer le skit panas yang macam mana...
Back to top Go down
View user profile http://remaja.societyforum.net
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 36
Registration date : 2008-04-03

PostSubject: Re: PENGALAMAN REMAJA ANDA   Thu Apr 03, 2008 1:27 pm



rindu nak keluar ramai-ramai macam nie lagi...
Back to top Go down
View user profile http://remaja.societyforum.net
mujaheed
PMR
PMR


Number of posts : 12
Registration date : 2008-04-03

PostSubject: Re: PENGALAMAN REMAJA ANDA   Thu Apr 03, 2008 5:34 pm

zaman remaja bersama kawan2..still dalam ingatan.....memang best...nth apa la dorg buat skrg ni.....weiii!!!!korg x ingat kt aku lg ker???
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 36
Registration date : 2008-04-03

PostSubject: Re: PENGALAMAN REMAJA ANDA   Fri Apr 04, 2008 10:52 am

mujaheed wrote:
zaman remaja bersama kawan2..still dalam ingatan.....memang best...nth apa la dorg buat skrg ni.....weiii!!!!korg x ingat kt aku lg ker???


so ape tgu lagi.. invite le kawan2 awak kat forum nie. bleh tambah ahli. berbincang perkara-perkara yang boleh memberansangkan minda dan berfaedah untuk seuma.
Back to top Go down
View user profile http://remaja.societyforum.net
mujaheed
PMR
PMR


Number of posts : 12
Registration date : 2008-04-03

PostSubject: Re: PENGALAMAN REMAJA ANDA   Fri Apr 04, 2008 6:15 pm

Yang bukan remaja pon tak pe kan????....mujaheed ni dah masuk dewasa dah...bukan remaja lagi.....tapi kalau tgk muke...still remaja lg...hehehehehhe.. jocolor
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 36
Registration date : 2008-04-03

PostSubject: Re: PENGALAMAN REMAJA ANDA   Sat Apr 05, 2008 11:39 am

mujaheed wrote:
Yang bukan remaja pon tak pe kan????....mujaheed ni dah masuk dewasa dah...bukan remaja lagi.....tapi kalau tgk muke...still remaja lg...hehehehehhe.. jocolor

tak kesah le sesaper sebtolnya, yang paling penting kita sama-sama share segala pengalaman untuk di renungkan bersama. yang baik di jadikan tauladan, yang tak baik kita jadikan sempadan. Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://remaja.societyforum.net
hujan2
UPSR
UPSR


Number of posts : 3
Registration date : 2010-12-11

PostSubject: Re: PENGALAMAN REMAJA ANDA   Sat Dec 11, 2010 8:59 pm

ceriakan hidup anda..

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH
Back to top Go down
View user profile
sex academy
UPSR
UPSR


Number of posts : 4
Registration date : 2011-03-15

PostSubject: Re: PENGALAMAN REMAJA ANDA   Tue Mar 15, 2011 1:49 pm

pengalaman ramaja yang menyenagkan sekaligus menyeslakan....., meski terlambat untuk menyesalinya....., tapi itulah yang Tuhan gariskan u ntuk saya. mengalami semuanya lebih awal Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
Qurratuaini
UPSR
UPSR


Number of posts : 1
Age : 28
Location : Puncak Alam
Registration date : 2011-04-04

PostSubject: Re: PENGALAMAN REMAJA ANDA   Mon Apr 04, 2011 3:57 pm

Assalamualaikum..menurut pengalaman saya, pengalaman di masa remaja lah yang paling manis untuk dikenang sampai bila2..dan tdk akan berulang lagi pada masa akan datang..jadi hargailah pengalaman remaja anda dan jadikannya kenangan yang terindah dlm hidup..Smile..masa remaja ini jugalah masa2 banyaknya cabaran & rintangan yg mesti dilalui bersama2 rakan2 sebaya, dan ketika ini jugalah kita harus mcari kawan2 yang boleh mjadi kawan senang dan susah kita,..InsyaAllah..salam..Smile..~smile~
Back to top Go down
View user profile http://qurratuaini78.blogspot.com
sex academy
UPSR
UPSR


Number of posts : 4
Registration date : 2011-03-15

PostSubject: Re: PENGALAMAN REMAJA ANDA   Wed Apr 06, 2011 11:37 am

Hore...sekarang masa muda gak perlu pusing mikirin acara ulang tahun Surprised Razz
soalnya sudah ada paket pesta meriah yang gak bikin kantong bolong cheers affraid
ikuti progaram Meriahkan pesta ulang tahun bersama Garudafood info lengkap baca disini
Back to top Go down
View user profile
iqa
UPSR
UPSR


Number of posts : 1
Registration date : 2011-04-09

PostSubject: Re: PENGALAMAN REMAJA ANDA   Sat Apr 09, 2011 6:53 pm

zaman remaja sememangnya zaman yg paling indah...byk pengalaman manis dicipta...tidah kurang juga dgn pengalaman yg pahit...tp tu semua normal dan setiap org pasti akan laluinya...kalau ditanya pengalaman remaja sy, pengalaman yg paling x dpt dilupakn ialah masa form6 dulu... Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: PENGALAMAN REMAJA ANDA   

Back to top Go down
 
PENGALAMAN REMAJA ANDA
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
remaja :: Zaman Remaja-
Jump to: